View Single Post
Old 23.07.2012, 17:11
Banned

editestowy - Please translate it better.
To nie ma nic wspólnego z linkami. Linki są automatycznie usuwane jeśli w całości zostanie pobrany pakiet. JDownloader "nadpisuje" pliki, które istnieją już w folderze o tej samej nazwie.
Przykład: Rok temu zapisałem jakieś pliki. Po ileś tam miesiącach ponownie chcę zapisac pliki w tym samym folderze z uwzględnieniem, że JDownloader pominie istniejące już pliki a zapisze tylko te nowe z innymi nazwami ale niestety tak jak mówie JDownloader "nadpisuje" istniejące pliki zamiast ich poprostu pominąć. Czy naprawde tak trudno wprowadzić taką możliwość pominięcia, czy JDownloader nie może sprawdzić, ze taki plik istnieje i już go NIE POBIERAĆ!???
Po co program nadpisuje te same pliki(z tą samą nazwą), które już istnieją?

Jiaz - It has nothing to do with links(in my case List of links has been deleted!). JDownloader "overwrite" the files that already exist in the folder with the same name. Example: A year ago I download some files. When you write a number of months back there I want to save files in the same folder on the understanding that JDownloader skip existing files and saves only the new one with different names but unfortunately, as I say JDownloader "overwrite" existing files instead of simply omitted. Is that really so hard to make this possible omissions, or JDownloader can not verify that such a file exists? JDownloder Why downlod the same files that already exist?

Last edited by djmakinera; 23.07.2012 at 17:23.