JDownloader Community - Appwork GmbH
 

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 24.11.2009, 16:49
mysiupl
Guest
 
Posts: n/a
Question jak utworzyć skrypt nie znając nazwy rutera

jak mogę utworzyć skrypt ponownego połączenia nie znając nazwy rutera ( używam internetu radiowego i jestem zielony nie wiem co i jak) z tego co wyczytałem to potrzebny jest on do zmiany ip po ponownym połończeniu:outch:
Reply With Quote
  #2  
Old 24.11.2009, 21:01
Cichy
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by mysiupl View Post
jak mogę utworzyć skrypt ponownego połączenia nie znając nazwy rutera ( używam internetu radiowego i jestem zielony nie wiem co i jak) z tego co wyczytałem to potrzebny jest on do zmiany ip po ponownym połończeniu:outch:
Na radiówce z reguły nie ma zmiennego IP, co lepsze dzielisz jedno zewnętrzne z kilkoma(nastoma) uzytkownikami Twojej sieci. Jeśli pytasz ponieważ masz znienawidzony komunikat przez "radiowców" "from your ip adress..." jest właśnie tak jak opisałem.

Jeśli mimo wszystko chcesz sprawdzić zastosuj się do opisu:
Code:
http://jdownloader.org/knowledge/wiki/reconnect/reconnect-recorder
wejdź w ustawienia>ponowne połączenie>liveheader/curl JD powinien wykryć IP routera jeśli nie podaj ręcznie, jeśli masz założone hasło na router również je podaj,
-kliknij utwórz skrypt ponownego połączenia
-w nowym oknie start
-jd uruchomi przeglądarkę i zaloguje Cię do routera
-poszukaj zakładki maintenance lub podobnej gdzie będziesz miał restart i zrestartuj router
-gdy router wstanie pojawi się okienko z zapytaniem czy zapisać skrypt klikasz tak/yes
-teraz możesz sprawdzić czy działa klikając na dole zmień IP
Reply With Quote
  #3  
Old 26.11.2009, 21:10
mysiupl
Guest
 
Posts: n/a
Default

dzięki za wyjaśnienie
Reply With Quote
  #4  
Old 29.11.2009, 19:47
mysiupl
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by Cichy View Post