A users' JD crashes and the first thing to ask is:
Quote:
Originally Posted by Jiaz
Do you have Nero installed?
That's true James
Quote:
Originally Posted by James
Die Leute verstehen einfach nicht dass nur weil man mit einer Waffe auch auf Menschen schießen kann dass ein Schützenverein kein Ort für Amoklaufideen ist
Quote:
That's true James
Quote:
Die Leute verstehen einfach nicht dass nur weil man mit einer Waffe auch auf Menschen schießen kann dass ein Schützenverein kein Ort für Amoklaufideen ist
Quote:
That's true James
Quote:
I'm not sure what the issue is, but this is the first youtube link I've encountered that will not let me download 1080p and only comes up as 360p, even though 1080p is available for watching on the site.
**External links are only visible to Support Staff****External links are only visible to Support Staff**
If you download the SRT via JDownloader, the timing of subtitles overlaps by ~1-5 seconds.
Using this Youtube link from Khan Academy:
**External links are only visible to Support Staff****External links are only visible to Support Staff**
You get this SRT from JDownloader:
Spoiler:
Code:
1
00:00:00,030 --> 00:00:04,919
find the probability of pulling a yellow
2
00:00:02,669 --> 00:00:08,490
marble from a bag with three yellow to
3
00:00:04,919 --> 00:00:10,740
red to green and one blue I'm assuming
4
00:00:08,490 --> 00:00:12,539
marbles so they say the probability I'll
5
00:00:10,740 --> 00:00:15,890
just say P for probability the
6
00:00:12,539 --> 00:00:18,629
probability of picking a yellow yellow
7
00:00:15,890 --> 00:00:20,368
marble and so this is sometimes the
8
00:00:18,629 --> 00:00:21,989
event in question right over here is
9
00:00:20,368 --> 00:00:24,300
picking the yellow marble I'll even
10
00:00:21,989 --> 00:00:26,038
write down the word picking and when you
[...]
Compare to the VTT created by youtube-dl:
Code:
youtube-dl --write-sub **External links are only visible to Support Staff**
Spoiler:
Code:
WEBVTT
Kind: captions
Language: en
00:00:00.540 --> 00:00:03.680
Find the probability of pulling
a yellow marble from a bag
00:00:03.680 --> 00:00:07.900
with 3 yellow, 2 red,
2 green, and 1 blue--
00:00:07.900 --> 00:00:09.000
I'm assuming-- marbles.
00:00:09.000 --> 00:00:10.830
So they say the
probability-- I'll just
00:00:10.830 --> 00:00:12.460
say p for probability.
00:00:12.460 --> 00:00:17.340
The probability of
picking a yellow marble.
00:00:17.340 --> 00:00:19.720
And so this is sometimes
the event in question,
00:00:19.720 --> 00:00:21.880
right over here, is
picking the yellow marble.
00:00:21.880 --> 00:00:24.004
I'll even write down
the word "picking."
[...]
In the Jdownloader SRT, you can see:
Start->End
00.0->04.9
02.6->08.4 <-- start overlaps by ~2 seconds
04.9->10.7 <-- start overlaps by ~3 seconds
(and on and on through the entire video.)
Quote:
That's true James
Quote:
Quote:
That's true James
Quote:
Last edited by pspzockerscene; 15.04.2020 at 20:29.
For a few weeks I haven't seen VP8 as a LinkGrabber option on YouTube 360p links. They were, 99% of the time, better in video quality than the H.264 option. I know VP9 is the standard (and 480p hasn't had a VP8 option since 2013), but VP8 remains compatible with more of my devices at this time. Have YouTube completely ditched all trace of it? Actually, I'm noticing some links don't even have a VP9 option.
Quote:
That's true James
Quote:
Quote:
That's true James
Quote:
habe seit heute auch Jdownloader Probleme in Verbindung mit Youtube Links.
Und das unmittelbar nachdem sich heute Java aktualisieren wollte weswegen ich dies auch in Vermutung habe.
Eine Neuinstallation von Java und Jdownloader jeweils brachten keine Änderung auch nach Neustart.
Egal welchen Youtube Link ich nun einfüge... ich erhalte, wenn ich einen beliebigen Link einfügen möchte etwas als Error wie das hier:
und kann von mir auch schon ignoriert werden... hatte wohl damit zwar wohl auch mit dem Java Update zu tun... allerdings wohl auch mit der IP, die dann wohl irgendwie gehämmert hat... beim Querlesen hier mit dem Tipp des IP neu beziehen habe ich das genutzt und das hat dann auch gefruchtet... keine Ahnung, warum das Java Update Jdownloader so in Mitleidenschaft gezogen hat. Trotzdem danke auch hier für den Support
Habs aufgegeben mich hier durchs Forum zu wühlen und mich mit undurchschaubaren Fehlermeldungen rumzuärgern..
Man kann JD2 einfach nur dazu benutzen die Audio und Video files runterzuladen und dann mit ffmpeg einfach selber die Dateien zusammenzuführen..
Das ist sogar noch viel besser da man sich jeden Encoder selber aussuchen kann..
JD2 ist sehr benutzerunfreundlich.. wer hat schon Bock so nen Haufen Buchstabensuppe zu Analysieren und am Ende keinen brauchbaren Verbesserungsvorschlag zu bekommen..
Habs aufgegeben mich hier durchs Forum zu wühlen und mich mit undurchschaubaren Fehlermeldungen rumzuärgern..
Man kann JD2 einfach nur dazu benutzen die Audio und Video files runterzuladen und dann mit ffmpeg einfach selber die Dateien zusammenzuführen..
Das ist sogar noch viel besser da man sich jeden Encoder selber aussuchen kann..
Falsch.
Standardmäßig wird JD automatisch (einmalige Benutzerinteraktion notwendig) Ffmpeg installieren und die von dir beschriebenen Schritte automatisch durchführen.
JD2 ist sehr benutzerunfreundlich.. wer hat schon Bock so nen Haufen Buchstabensuppe zu Analysieren und am Ende keinen brauchbaren Verbesserungsvorschlag zu bekommen..
MfG Oberst
Kann ich nicht nachvollziehen - du machst es dir ganz schön umständlich.
... du kannst auch zB über die JD Profieinstellungen die Ffmpeg commands, die nach dem Download automatisch ausgeführt werden nach deinen Bedürfnissen anpassen
Quote:
That's true James
Quote:
I can't download Age Restricted Videos from youtube. The complement says that I must receive a code via phone, but I don't have any phone number associated with my account. Before I could download videos restricted by age without having to verify with a phone number...
Quote:
That's true James
Quote: