|
|||
|
|||
firefox captcha despite
Hace unas semanas me surgió un problema a la hora de resolver los capchas, estos que te muestran una series de viñetas, y tienes que marcar los semáforos, bicicletas, colinas, etc. (creo que son de Google).
El problema era que me pedía repetidas veces que cargase el addon, que ya lo tenia cargado) y de ahi no avanzaba. Entraba esa situación en bucle. Entré el el foro, pero antes de publicar mi problema, eché una ojada por el foro internacional, y encontre un hilo, casi todo en alemán, pero en alguna entrada en inglés, y creí entender que el problema era general, que estaba bajo investigación, y que cambiando en algún sitio, que en vez de lanzar el navegador firefox, se lanzase opera, el problema se podía "bypasear". Eso hice, y realmente pude seguir descargando. El problema (mas bien incordio) ahora es el siguiente: 1.- Quisiera volver, si es posible, a usar firefox, pero no me acuerdo ni localizo el hilo donde vi la solución provisional, ni que parámetro cambié. 2.- Me esta surgiendo un medio problema con opera. y es que me dice que cargue el addon, pero si doy a recargar esa página, sin hacer nada con el addon, avanza, y me sale el captcha, que resuelvo sin problamas. :-) ¿Me podeís indicar si el problema está resuelto, y que parámetro debo "resetear" para volver a la situación anterior?. Saludos y gracias |
|
||||
|
||||
Hi,
1. Where do your captchas come from? If during login: From which website? If during download: Please post example URLs. Which version of the Firefox addon are you using? 2. See 1. Without further information I'm unable to help you. -psp-
|
|||
|
|||
1. - The problem appears to try to download
**External links are only visible to Support Staff**... 2.- Weeks ago the problem was with firefox, but I read in some thread to change some parameter to launch opera intead firefox because with opera would bypass the problem. I was working with this solution without problem, but a few days ago, Opera ask to install your extension (that was already intalled). See capture JD1 and JD2 with the extension version. If I reload the page asking to install the extension, I get the captcha (see JD3), and I am able to solve it without problem. I want to inform about this "minor problem" with opera, and ask if the initial problem with firefox is already solved. Thanks JD1 JD2 JD3 |
|
||||
|
||||
Hi,
does this alwaysw happen in Opera? Do you have any other browser addons installed except our myjdownloader addon? -psp-
|
|||
|
|||
Yes. Now it allways happens in Opera with all captcha I handle, but when I changed from Firefox to Opera, this didn't happen.
To the second question, mydownloader is the unique addon. I only use Opera for the captchas. For everything else I use Firefox, and very occasionally Edge. ---------------------- Edited -------------------------- Sorry!!!! Read Chrome where I wrote Opera. Sorry again!!! Last edited by chemag; 19.11.2020 at 09:43. Reason: Correct bad info :-( |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|